שאלות ותשובות בעת בחירת טכנאי

שאלות ותשובות נפוצות:

שאלה:

מה חשוב לשאול/לדעת בעת בחירת טכנאי מכונות כביסה?

תשובה:

כאשר לקוח מתקשר כדי לתאר את התקלה ולמסור את סוג המכשיר ושם היצרן ולנסות לקבל מהטכנאי אבחון מסוים ולהתרשם מנכונותו לענות לשאלות הלקוח.
כאשר איש המקצוע מוכן להגיע ללא התחיבות יש לחשוש, אף אחד לא עובד בחינם. כאשר בעל המקצוע כבר נכנס לבית מטרתו לבצע עבודה בתשלום.
כאשר יש תשלום עבור קריאת שרות תבוצע בדיקה למוצר ותינתן ללקוח אפשרות להחליט לגבי התיקון.

שאלה:

מה הערך המוסף שאתה נותן ביחס למתחרים ומה מבדיל אותך מהם?

תשובה:

כבר בפניה הטלפונית אני מנסה לדעת מה הבעיה, במידת האפשר אני עוזר בשיחת הטלפון. אינני מעונין להגיע לתקלות ברמת לקוח.
כאשר אני מגיע ללקוח אני בודק את במכשיר ולפעמים כאשר יש מספר תקלות או שהמצב הכללי אינו טוב, אני ממליץ לא לתקן.
כאשר אני מבצע תיקון אני בודק את המצב הכללי ואם ניתן במסגרת הטיפול והפירוק, אז אני מבצע שיפור נוסף ללא תוספת בתשלום.

שאלה:

מה אמור להדליק ללקוח נורה אדומה בעת בחירת טכנאי מכונות כביסה?

תשובה:

חוסר סבלנות בשיחת הטלפון.
בדיקה חינם.
הרגשה כללית של הלקוח.

לשאלות וייעוץ טלפוני חינם צרו קשר בטלפון  050-7562693

זקוקים לשירותי מנעולן בתל אביב והמרכז, צרו קשר עם כל המיגון שרותי מנעולן

צור קשר

שם

טלפון/מייל